FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
27 kwietnia 2014 - Operacja: Wielkanocna Siekanka -N7 i SFAT

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.asgmost.fora.pl Strona Główna -> W ogniu walki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzio :)




Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 8:28, 23 Kwi 2014    Temat postu: 27 kwietnia 2014 - Operacja: Wielkanocna Siekanka -N7 i SFAT

Witam

W imieniu grup N7TEAM, [link widoczny dla zalogowanych] oraz Portalu [link widoczny dla zalogowanych] chciałbym zaprosić was do udziału w scenariuszu, Operacja: Wielkanocna Siekanka.



Zajączki!
Polowały na psy, gryzły koty i...
Ale chodziło o coś znacznie ważniejszego. Jak powiedziano, to po prostu opowieść o ludziach i zającach. A niekiedy najtrudniej określić różnicę między człowiekiem a zającem.



[link widoczny dla zalogowanych]

Plakacik, autorstwa FeliZ, N7TEAM



Zbiórka: Do godziny 09:30.
Miejsce zbiórki: [link widoczny dla zalogowanych]
Miejsce zbiórki - filmik dojazdowy:Filmik - Click
Rozpoczęcie: 10:00-11:00
Zakończanie: 16:00
Mapa terenu rozgrywki: [url]Mapa – Operacja: Wielkanocna Siekanka[/url] [Mapa do druku] [Wkrótce]

Limit fps: Tak, według szczecińskich zasad z limitem.
- 350 fps - cqb
- 450 fps - teren otwarty
- 600 fps - snajperki

[link widoczny dla zalogowanych]

Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziały w rozgrywce.

Osoby, które zamierzają na scenariuszu używać karabinów snajperskich, muszą zgłosić ten fakt na forum i liczyć się z możliwością niedopuszczenia tego typu broni. Mile widziane posiadanie broni bocznej.

Limit amunicji: Bez ograniczeń.

Miejsce: Puszcza Bukowa

Wpisowe za organizacje scenariusza: 5zł [Płatne na miejscu]

Limit miejsc: Ilość miejsce nieograniczona
[Jednak strony zostaną podzielone na równe liczebnie. Jako organizator zastrzegam sobie możliwość przeniesienia graczy w celu wyrównania liczebnie stron. Nie rozdzielamy drużyn.]

Pirotechnika: Dozwolona.

[link widoczny dla zalogowanych]

Zgłoszenia: Można podawać je na forum, lub wysyłając prywatną wiadomość.

[link widoczny dla zalogowanych]

Mile widziane: Kompas. Umiejętność korzystania z kompasu i mapy, oraz odczytywania współrzędnych w systemie UTM.



[size=150]Mechanika[/size]



1. Oznaczenia.

• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą //// jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.

• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną //// jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne/fabularne.



2. Punkt Respawn.

• Respawn startowy w bazie - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.

Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.



3. Elementy rozgrywki.

Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać. Przejmowanie nie jest zabronione.

• Opatrunki - Zastosowanie patrz: Medycy.

• Karty Rannego - Specjalne Karty Rannego tylko dla Ciężkozbrojnych. Zastosowanie patrz: Ciężkozbrojni.

• Jajko - przedmiot fabularny w liczbie 60 szt., będący głównym celem rozgrywki.

• Koszyk - potężny artefakt dający przewagę w zbieraniu Jajek.



4. Specjaliści

• Medycy - Osoba posiadająca torbę z opatrunkami, na czas scenariusza medycy dostaną oznaczenie strony konfliktu na oba ramiona.

Tylko Medyk może leczyć rannych.

Funkcja może zostać przekazana innemu osobie tylko w momencie kiedy nie mają kontaktu z przeciwnikiem i obaj są zdrowi. Ranny nie może przekazać swojej funkcji innej osobie.
Medyk nie może się sam opatrzyć.

• Ciężkozbrojni - Osoba posiadająca kamizelkę kuloodporną z wkładami oraz hełm kewlarowy (dodatkowe oznaczenie na ramieniu na którym jest oznaczenie strony: druga taśma) będzie mogła posiadać na sobie DWA OPATRUNKI(dopiero trzecie trafienie zabija) oraz będzie posiadała Karty Rannego do wykorzystania tylko przez Ciężkozbrojnych.

Ciężkozbrojny posiadając Kartę Rannego jest Medykiem sam dla siebie - może samemu się opatrzyć na zasadach medyka. Nie może on jednak do leczenia samego siebie wykorzystać OPATRUNKÓW. Nie może on też leczyć innych "zwyczajnych" uczestników, ani innych ciężkozbrojnych (może przekazać swoją Kartę Rannego). Ciężkozbrojny i tylko on może leczyć się przy pomocy Karty Rannego.

Każdy Ciężkozbrojny na początku rozgrywki otrzyma 4 Karty Rannego.

Zgłoszenie się jako Ciężkozbrojnego odbywa się podczas Rejestracji wraz z prezentacją swojego ekwipunku [kamizelka i hełm]. TYLKO I WYŁĄCZNIE ORYGINALNE LUB WAŻĄCE TYLE CO ORYGINAŁ elementy są uznawane.

Ostateczna decyzja czy zestaw kamizelka + hełm zostanie uznany zależy od organizatorów.



5. Komunikacja

Komunikacja jest dozwolona tylko poprzez ręczne radiostacje. Używanie telefonów komórkowych zabronione.

Pierwszy kanał PMR jest zarezerwowany do wyłącznego użytku dla sędziów. W czasie gry można wejść na ten kanał w celu zadania pytania lub zgłoszenia problemów.


6. Sędzia

W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami, oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza.



7. Zasady trafienia i leczenie

• Osoba trafiona jest traktowana jako Ranna. Pozostaje na swojej pozycji oznaczając się czerwoną szmatą i może jedynie wzywać pomocy (nie przesuwa się ani o metr, nie chowa itd). Może do niej podbiec Medyk i uleczyć. Osoba uleczona i ponownie trafiona zostaje uznana za zabitą.(chyba że jest Ciężkozbrojna, wtedy są możliwe dwa uleczenia przed zabiciem)

Osoba która jest ranna może sama zadecydować, że umiera. (Osoba, ranna, może uznać się za martwą dopiero po 5 minutach od trafienia) Może wtedy udać się do respawnu. (Po upływie czasu, potrzebnego do uznania się za martwego, gracz jest zobowiązany w tym momencie wyrzucić przedmioty fabularne, w miejscu w którym leżał jako ranny)

Transportowanie rannych, osoba ranna nie może strzelać, jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz może ją "przetransportować". Noszenie rannego polega na tym, że osoba trafiony kładzie rękę na ramieniu zdrowej osoby i idzie za nią, w takiej sytuacji, żadna z osób nie może biegać. Zdrowy gracz i tylko on może strzelać.

Osoba trafiona/martwa, nie może używać radia.


• Dobijanie rannych - polega na podejściu do rannej osoby, położeniu jej ręki na ramieniu i zadeklarowaniu "Dobijam", osoba dobita uznawana jest za martwą i udaje się do respawnu.




[size=150]Rozgrywka[/size]



- Każda z grup zaczyna w swojej bazie.
- Oddalony o 50 metrów od bazy znajduje się resp, miejsce będzie wyznaczone przez organizatorów.
- Zadania będę ujawniane w czasie gry.



Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.asgmost.fora.pl Strona Główna -> W ogniu walki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin