FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
23 marca 2014 - Projekt: Marzanna IV - SFAT

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.asgmost.fora.pl Strona Główna -> W ogniu walki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzio :)




Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 12:39, 26 Lut 2014    Temat postu: 23 marca 2014 - Projekt: Marzanna IV - SFAT

Witam

W imieniu grupy [link widoczny dla zalogowanych] oraz Portalu [link widoczny dla zalogowanych] chciałbym zaprosić was do udziału w scenariuszu, Projekt: Marzanna IV. Jest to już czwarta odsłona przygotowywanych przez nas wiosennego scenariuszy, przywitajmy wiosnę należycie.


Znaków i cudów było pod dostatkiem, powiada Szaman. Pretensje możemy mieć jedynie sami do siebie, że źle je zinterpretowaliśmy. Ułomność Szamana, nie wpływa zupełnie na jego cudowną zdolność przewidywania wszystkiego po fakcie.
Grom z jasnego nieba uderzył we wzgórze świątynne. Piorun trafił w kamienny krąg. Unicestwił przy tym połowę czaru wiążącego. Kamienie spadały z nieba. Posągi krwawiły.
Astrologowie w obawie o własne życie, nie chcieli przepowiadać. Po ulicach wałęsał się szalony wieszcz, zapowiadający bliski koniec zimy. Świątynia została nie tylko opuszczona przez orła - również bluszcz na jej zewnętrznych szańcach zwiądł i ustąpił miejsce pnączu, które traciło czarny kolor jedynie w najjaśniejszym słońcu.
Takie rzeczy zdarzają się co roku. Tylko głupcy robią potem ze wszystkiego omen.
Powinniśmy być jednak lepiej przygotowaniu, mieliśmy dwóch wmiarę biegłych szamanów, którzy mieli nas strzec przed niebezpieczeństwami, jakie niosło jutro, choć nie za pomocą metod tak wyrafinowanych jak wróżenie z wnętrzności owiec.
Najlepszymi wróżbitami są jednak Ci, którzy przepowiadają przyszłe wydarzenia... Ich osiągnięcia są fenomenalne...



[link widoczny dla zalogowanych]

Plakacik, autorstwa Kabuma - G.O.D.AIRSOFT


Zbiórka: Do godziny 09:30.
Miejsce zbiórki: [link widoczny dla zalogowanych]
Miejsce zbiórki - filmik dojazdowy:Filmik - Click
Rozpoczęcie: 10:00
Zakończanie: 15:00
Mapa terenu rozgrywki: Mapa – Projekt: Marzanna IV[Mapa do druku] [Wkrótce]

Limit fps: Tak, według szczecińskich zasad z limitem.
- 350 fps - cqb
- 450 fps - teren otwarty
- 600 fps - snajperki

[link widoczny dla zalogowanych]

Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziały w rozgrywce.

Osoby, które zamierzają na scenariuszu używać karabinów snajperskich, muszą zgłosić ten fakt na forum i liczyć się z możliwością niedopuszczenia tego typu broni. Mile widziane posiadanie broni bocznej.

Limit amunicji: Bez ograniczeń.

Miejsce: Puszcza Bukowa

Wpisowe za organizacje scenariusza: 10zł [Płatne na miejscu]

Limit miejsc: Ilość miejsce nieograniczona [Jednak strony zostaną podzielone na równe liczebnie. Jako organizator zastrzegam sobie możliwość przeniesienia graczy w celu wyrównania liczebnie stron. Nie rozdzielamy drużyn.]

Pirotechnika: Dozwolona.

[link widoczny dla zalogowanych]

Zgłoszenia: Można podawać je na forum, lub wysyłając prywatną wiadomość.

h[link widoczny dla zalogowanych]

Mile widziane: Kompas. Umiejętność korzystania z kompasu i mapy, oraz odczytywania współrzędnych w systemie UTM.



[size=150]Mechanika[/size]



1. Oznaczenia.

• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą //// jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.

• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną //// jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne/fabularne.



2. Punkt Respawn.

• Respawn startowy w wiosce - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.

Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.

• Respawn mobilny - obiekt którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się gdy wskazówka ZEGARA W RESPAWNIE (nie będzie on się zgadzał z czasem realnym) będzie wskazywała 00, 15, 30, 45 minut.
Raz rozstawiony nie może zostać przeniesiony.
Respawn może zostać zniszczony przez przeciwnika, jednak nie może zostać przejęty.
Respawn nie może zostać rozstawiony w odległości mniejszej niż 200m od Świątyni(Tartak na mapie).

Dokładny opis rozstawienia Respawnu mobilnego, będzie znajdował się w zestawie.



3. Elementy rozgrywki.

Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać. Przejmowanie nie jest zabronione.

• Opatrunki - Zastosowanie patrz: Medycy.

• Karty Rannego - Specjalne Karty Rannego tylko dla Ciężkozbrojnych. Zastosowanie patrz: Ciężkozbrojni.

• Mobilny Respawn / Szpital Polowy - Konstrukcja z 4 medycznych chorągiewek i taśmy rozstawiana na planie kwadratu. Całość jest przenoszona w skrzyni.
Rozstawianego Mobilnego Respawnu nie można przejąc, można go jedynie zniszczyć.



4. Specjaliści

• Haker - Osoba posiadająca sprzęt i umiejętności do łamania kodów. Będzie posiadać specjalną walizkę do odczytywania informacji z punktów w terenie.

• Medycy - Osoba posiadająca torbę z opatrunkami, na czas scenariusza medycy dostaną oznaczenie strony konfliktu na oba ramiona.

Tylko Medyk może leczyć rannych.

Funkcja może zostać przekazana innemu osobie tylko w momencie kiedy nie mają kontaktu z przeciwnikiem i obaj są zdrowi. Ranny nie może przekazać swojej funkcji innej osobie.
Medyk nie może się sam opatrzyć.

• Ciężkozbrojni - Osoba posiadająca kamizelkę kuloodporną z wkładami oraz hełm kewlarowy (dodatkowe oznaczenie na ramieniu na którym jest oznaczenie strony: druga taśma) będzie mogła posiadać na sobie DWA OPATRUNKI(dopiero trzecie trafienie zabija) oraz będzie posiadała Karty Rannego do wykorzystania tylko przez Ciężkozbrojnych.

Ciężkozbrojny posiadając Kartę Rannego jest Medykiem sam dla siebie - może samemu się opatrzyć na zasadach medyka. Nie może on jednak do leczenia samego siebie wykorzystać OPATRUNKÓW. Nie może on też leczyć innych "zwyczajnych" uczestników, ani innych ciężkozbrojnych (może przekazać swoją Kartę Rannego). Ciężkozbrojny i tylko on może leczyć się przy pomocy Karty Rannego.

Każdy Ciężkozbrojny na początku rozgrywki otrzyma 4 Karty Rannego.

Zgłoszenie się jako Ciężkozbrojnego odbywa się podczas Rejestracji wraz z prezentacją swojego ekwipunku [kamizelka i hełm]. TYLKO I WYŁĄCZNIE ORYGINALNE LUB WAŻĄCE TYLE CO ORYGINAŁ elementy są uznawane.

Ostateczna decyzja czy zestaw kamizelka + hełm zostanie uznany zależy od organizatorów.



5. Komunikacja

Komunikacja jest dozwolona tylko poprzez ręczne radiostacje. Używanie telefonów komórkowych zabronione.



6. Sędzia

W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami, oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza.



7. Zasady trafienia i leczenie

• Osoba trafiona jest traktowana jako Ranna. Pozostaje na swojej pozycji oznaczając się czerwoną szmatą i może jedynie wzywać pomocy (nie przesuwa się ani o metr, nie chowa itd). Może do niej podbiec Medyk i uleczyć. Osoba uleczona i ponownie trafiona zostaje uznana za zabitą.(chyba że jest Ciężkozbrojna, wtedy są możliwe dwa uleczenia przed zabiciem)

Osoba która jest ranna może sama zadecydować, że umiera. (Osoba, ranna, może uznać się za martwą dopiero po 5 minutach od trafienia) Może wtedy udać się do respawnu. (Po upływie czasu, potrzebnego do uznania się za martwego, gracz jest zobowiązany w tym momencie wyrzucić przedmioty fabularne, w miejscu w którym leżał jako ranny)

Transportowanie rannych, osoba ranna nie może strzelać, jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz może ją "przetransportować". Noszenie rannego polega na tym, że osoba trafiony kładzie rękę na ramieniu zdrowej osoby i idzie za nią, w takiej sytuacji, żadna z osób nie może biegać. Zdrowy gracz i tylko on może strzelać.

Osoba trafiona/martwa, nie może używać radia.


• Dobijanie rannych - polega na podejściu do rannej osoby, położeniu jej ręki na ramieniu i zadeklarowaniu "Dobijam", osoba dobita uznawana jest za martwą i udaje się do respawnu.



[size=150]Rozgrywka[/size]



- Każda z grup zaczyna w swojej wiosce.
- Oddalony o 50 metrów od wioski znajduje się resp, miejsce będzie wyznaczone przez organizatorów.
- W grze pojawi się mobilny respawn. Będzie to skrzynia zawierająca elementy do rozstawienia.
- Zadania będę ujawniane w czasie gry.



Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzio :) dnia Nie 10:43, 16 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 12:40, 26 Lut 2014    Temat postu:

[size=150]Specjaliści[/size]



Każda wioska będzie miała specjalistów, lista funkcji z krótkim opisem i limit miejsca poniżej.



Radiooperator - limit miejsc: 3

Osoba, która będzie odpowiedzialna za obsługę urządzenia nadawczo-odbiorczego.


Haker - limit miejsc: 2

Osoba posiadająca sprzęt i umiejętności do łamania kodów. Będzie posiadać specjalną walizkę do odczytywania informacji z punktów w terenie.


Medyk - limit miejsc: 4

Osoba posiadająca torbę z opatrunkami, do leczenia rannych.


Ciężkozbrojny - limit miejsc: 15

Osoba posiadająca kamizelkę kuloodporną z wkładami oraz hełm kewlarowy, będzie mogła posiadać na sobie DWA OPATRUNKI(dopiero trzecie trafienie zabija) oraz będzie posiadała Karty Rannego do wykorzystania tylko przez Ciężkozbrojnych.



Dodatkowo w dniu scenariusza zostanie przeprowadzone szybkie szkolenie dla specjalistów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 12:40, 26 Lut 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Lista zgłoszeń będzie aktualizowana w poście na AirsoftSzczecin.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard

PostWysłany: Śro 13:52, 26 Lut 2014    Temat postu:

16.03 mamy wlasny scenariusz (temat nizej) Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 14:11, 26 Lut 2014    Temat postu:

Napisałem już do Atavisa z propozycją Wink
Czekam na jego odpowiedź.


Edit:
Zmieniłem termin n 23 marca.


Liczę na waszą obecność Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzio :) dnia Śro 14:31, 26 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 11:12, 03 Mar 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Plakacik, autorstwa Kabuma - G.O.D.AIRSOFT


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzio :) dnia Nie 10:43, 16 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HYDRANT




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:40, 11 Mar 2014    Temat postu:

Fajnie byloby pokazac sie w Szczecinie wieksza grupą. Chlopaki z Stargate zapewne sie pojawią a jak M.O.S.T? Ja jade.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 8:12, 12 Mar 2014    Temat postu:

Witam


Pragnę poinformować że grupa [link widoczny dla zalogowanych], nawiązała stałą współpracę ze szczecińską firmą branży elektronicznej, [link widoczny dla zalogowanych].


Jest to już trzecia odsłona naszej kooperacji, której celem jest uatrakcyjnienie scenariusze poprzez wprowadzenie do rozgrywek wielu elementów elektronicznych.



[center][/center]



Powyżej jeden z planowanych do wykorzystania "układów" jest ciągle w wersji beta, więc na scenariuszu zostanie zaprezentowany z minimalnymi zaplanowanymi dla niego funkcjonalnościami.
Będzie to dokładnie walizki dla hakerów, które po raz pierwszy pojawiły się na Operacji: Czerwony Nos IV.



Zapraszamy do odwiedzenia strony: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio :)




Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 9:02, 14 Mar 2014    Temat postu:

Mapa terenu rozgrywki.

Mapy są w skali 1:10 000, mapy są wyskalowane, w momencie drukowania należy wyłączyć marginesy i automatyczne dopasowanie.


Mapa terenu rozgrywki: [link widoczny dla zalogowanych] [Mapa do druku]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HYDRANT




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:12, 18 Mar 2014    Temat postu:

jedzie ktoś od nas?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Igor




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard

PostWysłany: Wto 21:48, 18 Mar 2014    Temat postu:

niestety odpadam ( będę po zastrzyku Sad )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojtek




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stargard

PostWysłany: Wto 23:58, 18 Mar 2014    Temat postu:

odpadam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MYSZA




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KOŁBACZ

PostWysłany: Śro 6:49, 19 Mar 2014    Temat postu:

Raczej nie dam rady.Szkolenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
HYDRANT




Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:42, 19 Mar 2014    Temat postu:

no to lipa, sam nie bede jechal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.asgmost.fora.pl Strona Główna -> W ogniu walki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin